חבר הוועדה מגבה את לוין: אין טעם להתכנס בהרכב הנוכחי

מהדורת הבוקר No Comments on חבר הוועדה מגבה את לוין: אין טעם להתכנס בהרכב הנוכחי

ח"כ יצחק קרויזר במהדורת סוף השבוע: "הציבור מבקש לראות שופטים עם תפיסת עולם אחרת ונוכל לעשות את זה רק עם אחרי שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים. לכן אנחנו מגבים את לוין בכל החלטה שיקבל בנושא כינוס הוועדה"

יצחק קרויזר. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "הזעקה נשמעה עד ירושלים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יצחק קרויזר (עוצמה יהודית), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי), על בחירתו לנציג הקואליציה לוועדה לבחירת שופטים. "בהרכבה הנוכחי אין לימין שום יכולת להביא לידי ביטוי את האג'נדה שלנו ולהביא בשורה של תפיסה חדשה למערכת המשפט", אמר קרויזר. "על זה בדיוק הרפורמה. רק אתמול קיבלנו עוד תזכורת עם פסילת החוק בנושא הגירה בלתי חוקית – יש לנו מערכת הסברה מבית היוצר של בית המשפט".

לדבריו: "יש לחץ למנות שופטים כי חסרים הרבה, אבל הציבור מבקש לראות שופטים עם תפיסת עולם אחרת ונוכל לעשות את זה רק עם אחרי שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים. לכן אנחנו מגבים את לוין בכל החלטה שיקבל בנושא כינוס הוועדה".

ביחס למחאה הקיצונית אמר קרויזר: "ההפגנות ימשיכו בכל מקרה בלי קשר לרפורמה. יש להם בעיה עם ממשלת הימין הזו והם לא מוכנים לקבל אותה מהיום הראשון. לכן אין שום טעם להיכנע להם. טענו את זה כבר ביום הראשון שעצרו את החקיקה אבל קיבלנו את המשמעת הקואליציונית ונתנו גיבוי לצוותי בבית הנשיא. שלושה חודשים הם מרחו את הזמן ולא ניסו להגיע לשום פשרה".

על הפרסום בארה"ב על ההערכה מחדש של היחסים עם ישראל, בבית הלבן: "אנחנו בישראל מאוד אוהבים לחשוב שכל העולם סובב סביבנו. אמנם ישראל מדינה חשובה, אבל יש כאן מדינה ריבונית ועצמאית ו'הערכות מחדש' זו תופעה מוכרת מול כמעט כל ממשלה ישראלית מאז קום המדינה. עם כל הכבוד לארה"ב, היחסים בין ישראל לארה"ב מושתתים על ערכים משותפים ורפורמה כזו או אחרת לא ממש מטרידה אותם".



0 תגובות